Rabu, 18 Mac 2009

Personaliti Diri.

Jenguk-jenguk kat blog makcikbercerita pagi ni, interested lak dengan entry yang dia ambil dari Ummi Aiman punya blog ni. So, spider pun mengambil info kat bawah ni. Info ni tentang personaliti kita dengan ejaan nama kita. So, kat bawah ni personaliti spider sendiri, dan yang panjang sikit tu personaliti orang yang penuh kasih sayang. Apapun, semuanya kebetulan jangan terlalu taksub dengan info ini.. Yang mana best tu as a motivation lahkan. Yang tak best tu jadikan sempadan. Bacalah kalau nak tau :)

* - anda selalu penyebab pada banyak masalah. IYE KE NI?

* - anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dalam fikiran anda. SANGAT TEPAT

* - anda ada sikap canggih, amat canggih. KADANGKALA

* - anda sangat broad-minded (fikiran terbuka). BETUL

* - anda bukan seorang judgmental, kurang otak keadilan. ADA MASANYA



Ini pula untuk orang yang penuh kasih sayang, dan komen ditepi tu dalam penilaian mata spider.

* - anda mudah senyum dan boleh membuat orang lain senyum. BETUL

* - anda selalu bergaduh dengan seseorang. KADANGKALA

* - anda bukan seorang judgmental, kurang otak keadilan. TAK PASTI LAGI

* - anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dalam fikiran anda. SANGAT TEPAT

* - kejayaan mudah datang kepada anda. ADA MASANYA

* - anda sentiasa seorang yang exited (ghairah). SANGAT TEPAT

* - anda ada masalah dalam mempercayai orang lain. SANGAT TEPAT

* - anda seorang yang gemar sosial. KADANGKALA



Personality mengikut kiraan tarikh lahir ini pula spider dapat dari ofismate dalam email. Caranya, campurkan sahaja nombor-nombor tarikh lahir anda sehingga menjadi satu nombor tunggal. Spider punya sendiri ialah 3, orang yang penuh kasih sayang pula bernombor 2. So, sesiapa yang mempunyai nombor tunggal 2 atau 3, kat bawah nilah penjelasannya.


Petunjuk: Hijau (sangat tepat), Putih (betul), Biru (kadangkala), Kuning (tak tepat)

2 : PENDAMAI : Dilahirkan sebagai diplomat. Seseorang yang selalu memikirkan dan peka terhadap perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri. Secara semulajadi sanagt analitikal dan suka mengikut gerak hati sendiri. Tidak suka bersendirian. Persahabatan bagi anda adalah sangat penting dan berupaya mendorong anda untuk berjaya dalam hidup. Sanggup bersendirian sekiranya hubungan yang dijalin tidak serasi. Secara semulajadinya, sangat pemalu dan anda patut belajar untuk tingkatkan 'self-esteem' serta belajar meluahkan perasaan secara terbuka.



3 : CERIA : Merupakan golongan yang idealistik, kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding. Anda suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya. Anda suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya. Sangat popular dan idealistik. Tetapi anda perlu belajar untuk melihat sesuatu dengan lebih realistik.


Sekian dulu perkongsian info kali ini. Moga semuanya diberkati. terima kasih lagi sekali pada makcikbercerita dan Ummi Aiman, serta my ofismate kak Siti. Dia yang bagi calculor pengiraan nombor harijadi dengan keperibadiaan.. Diingatkan lagi sekali, semua hanya bertujuan untuk memotivasikan diri sendiri. Tidaklah disuruh untuk terlalu percaya dan obses pada hal-hal pengiraan ni. Ada yang kebetulan sama, dan ada yang memang lagsung tak kena kan.

Ok, daa dulu.

Tiada ulasan:

Blog Widget by LinkWithin