Rabu, 1 Julai 2009

Tabiat Buruk.

Tabiat ni memang sedia wujud sejak kecil lagi. Bila terhantuk / tersepak / terlanggar kat sesuatu, mulalah memandang geram kat benda tu, kemudian akan mengetuk/tumbuk/tendang balik benda yang dah buat kepala / kaki/ mana2 bahagian badan yang sakit disebabkan terhantuk/tersepak kat benda tu. Kalau tahap benjol ke kat kepala contohnya, lagilah kuat spider akan menumbuk / mengetuk balik kat tempat yang terhantuk / tersepak itu. Ini bagi mewujudkan rasa puas hati dan kepuasan tahap maksimum kerana seolah-olah berjaya membalas balik rasa sakit yang spider dapat (padahal benda tu tak salah apa2 pun). Misal kata kaki tersadung kat kaki katil, spider akan tendang balik kaki katil tu. Tapi kalau spider rasa tak berbaloi membalas dendam menggunakan tangan / kaki sendiri, spider akan mencapai apa2 benda yang keras n agak kuat lalu mengetuk benda tersebut. Rasanya mesti ada gak orang lain yang sama perangai buruk macam ni, ngaku je ok...

7 ulasan:

sEmut berkata...

tak senonoh perangai.

redspider crystal berkata...

janji dapat lepas geram. puas puas!

Ilma berkata...

spider.. samela ngan AA.. kalau ikutkan dulu lagi teruk tp skrg xdela seteruk dulu.. hehe..

Art d Pie berkata...

boleh tahan gak spider ni ek...
nasib bek benda tu bls balik..
kalo x sampai ble xabis..hehehe..

redspider crystal berkata...

Ilma_bila dpt blas tu mcm ada 1 kepuasan kan Ilma.nasib gak benda tu tak bernyawa..hihi

redspider crystal berkata...

ArtdPie_klau benda tu boleh balas balik kan,
taubat tak balas balik kat benda tu...
buka langkah seribulah jawabnya...
scary oo benda tak hidup pukul kita...kiki

wbgstories berkata...

Hahaha..lawak la spider..
cian kat benda yang kena pukul balik tu.. hihi

Blog Widget by LinkWithin