Isnin, 13 Julai 2009

Sepupu Kahwin.

Tahniah buat sepupu spider yang telah melangsungkan pernikahannya pada 11/7 baru-baru ini. Resepsi sebelah perempuan telah diadakan pada 12/7 di Sg. Rambai Melaka, dan sebelah lelaki pada 18/7 ini nanti di Lepar Hilir 1, Pahang.
TAHNIAH BUAT MAHAIDI & HASILA. Cousin spider yang lelaki,. So sekarang dah 2 orang cousin selamat bergelar suami orang. Yang sorang tu dah jadi bapa pun (Atan). Spider bila lagi? Doalah bagi cepat yer..
Nanti bila dah ada gambar spider upload kat sini sekitar majlis perkahwinan mereka..daa..

3 ulasan:

NURUL berkata...

musim kawin ye tasya skrg. tasya bila lagi? :)

redspider crystal berkata...

kalong doakanlah tahun depan ke...mudah2an jadi..amin...
lately mcm xde mood je nak buka blog, nape ntah..
bunny ape cite kaklong?

Tanpa Nama berkata...

Hassilah la..salah ejaan ni..

Blog Widget by LinkWithin