Selasa, 23 Jun 2009

Birthday on June.

Nak ucapkan Selamat Hari Lahir pada orang yang penuh kasih sayang pada 21/6/2009 yang lepas, genap berumur 27tahun... dah umur banyak ni pun belum nak kawin lagi ke?hihi...Saje je tanya...Memandangkan spider sibuk sikit minggu ni, hari ni baru dapat update blog, baru dapat wish kat sini..Pada orang yang penuh kasih sayang, tolong jangan merajuk ke apa ke ye...yang penting dah wish kan pada tarikh sebenar kan. MAY GOD ALWAYS BLESS YOU...

Bulan June ni sebenarnya agak ramai kenalan, family pun ada dan sahabat2 yang menyambut hari lahir mereka, termasuklah kakNurul, Dhila, June yang comei (18/6). Wah nama pun June, lahir pun June kan..hehe..oklah tu...Pada Farah manje kat ofis ni (11/6), adik spider nombor 2 a.k.a Ashri/Angah (9/6) dan beberapa kawan2 kat UiTM dulu, memang spider tau agak ramai yang lahir dalam bulan June ini. SELAMAT HARI LAHIR JUGA PADA KALIAN SEMUA...dah ucap sebelum ni pun tak per...spider ucap lagi..hihi..tak kena bayar pun..

6 ulasan:

IrinaSairah berkata...

Spider...
Saya lahir 13/6
ayah saya 6/6..
heheheh...

sEmut berkata...

ei. befday mak kite pun 21/6 tau..

KAK RAINBOW berkata...

besday boyfren tasya laa nie ye. hehehe

redspider crystal berkata...

IrinaSairah_sbnrnya ingat juga pasal entri IrinaSairah pasal b'day tu, tp dah published post, baru teringat, belum sempat edit IrinaSairah dah comment lak..hihi..
kalau comment lambat sikit boleh masuk nama IrinaSairah sekali.

redspider crystal berkata...

semut_yeke...slamt hari lahir tuk mak semut juga...
moga makcik dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan berpanjangan...
moga tahan juga melayan kerenah semut yang stubborn..tih tih...

redspider crystal berkata...

kakNurul_betul betul betul...hihi...(npe tb2 malu lak bile kakNurul tanya)

Blog Widget by LinkWithin