Ahad, 24 Mei 2009

Huruf Pangkal Nama dan Peribadi.

Kat entri ni cuma pamerkan nama-nama yang ada kaitan terdekat dengan spider sahaja. Kalau nak full dari A-Z, sila ke blog PROFkusut ni ye. OK, jom tengok kot-kot ada yang sama dengan you all punya nama.

B (nickname orang yang penuh kasih sayang)
Selalu tenang dalam menghadapi masalah yang rumit dan membahayakan dirinya adalah ciri penampilannya. Mereka juga sangat setia dan penyabar, yang menjadikannya amat disenangi dalam pergaulan. Kelemahannya, sangat mudah tersinggung.strong>

D (nickname tuk baby Sg. Manggis tu yer...)
Pendiam, bercakap hanya bila perlu. Sopan, berdisiplin dan kuat bekerja. Kelebihannya itulah yang menghasilkan kejayaan dalam mencapai cita-cita. Kelemahannya adalah selalu bimbang dan sukar mempercayai orang lain.

I (nama orang yang penuh kasih sayang)
Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

M (my abah n bros 3 orang semuanya start nama dengan huruf M)
Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan berontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya, boros dan keras kepala.

N (ni untuk my best buddies...ada beberapa yg start huruf N, TQ kat Dhila yg ingatkan, sebenarnya memang nak letak. Serius. Tapi tgh buat2, dlm otak ni cuma ingat nama family jerr...)
Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya, mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.

S (my emak punya nama start huruf ni)
Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji. Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.

T (spider punya nickname mula dengan huruf ni. tapi tak semestinya betul yer)
Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah.

Y (nama betul spider start huruf yang ini. my sis sorang tu pun sama.)
Pendiam dan tidak suka menonjolkan diri. Ramai menganggapnya sombong walaupun sebenarnya mereka adalah sahabat yang baik. Tidak berani mengemukakan pendapat.


Itu saja yang nak share hari ni :) Have a nice day!

4 ulasan:

b.j berkata...

b 4 bunny btul2 orngnya sensitif hehehee

linda aka konda berkata...

haha..M = keras kepala..sooo me..heh~~

redspider crystal berkata...

b.j_ni kena cari awek yg pandai pujuk ni bunny...

redspider crystal berkata...

linda aka konda_nama konda ni pun dh nmpak brutal.

Blog Widget by LinkWithin