Isnin, 4 Mei 2009

Tag Lain.

Tag ni di copy dari MMmm..Do I care....punya blog..layan
..................................................................................
1. Kekasih saya sekarang adalah-
orang yang penuh kasih sayang
2. Saya sedang mendengar-
orang menyembang
3. Mungkin saya patut-
elakkan diri dari tido semasa SMS
4.Saya suka-
bila takde kerja, blh update blog :)
5.Sahabat-sahabat baik saya-
suka cakap spider gatal (iye kot)
6.Saya tak paham-
bila tengok cerita tamil tanpa subtitle, cerita cina ok lagi sikit-sikit
7.Saya tak mahu kehilangan-
family dan orang yang penuh kasih sayang
8.Ramai yang berkata-
biarlah diaorang nak kata apapun..tak ambil port sangat
9.Makna nama saya-
tak jumpa lagi maksud sebenar
10.Cinta itu adalah-
keindahan, kebahagiaan, kejujuran, keikhlasan & kemarahan
11.Di suatu tempat, bila saya seorang diri-
tgk keliling, dah selamat, blh tido
12.Saya akan cuba-
buat terbaik tuk orang yang penuh kasih sayang
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud-
hingga ke mati
14.Telefon bimbit saya-
nokia 3230 (ni pun adik sedekah)
15.Bila saya terjaga dari tidur-
terus tengok handset (tgk msj yg masuk semasa tidur)
16.Saya paling meluat apabila-
orang kerek nak mampus (lagi-lagi kalau spider customer)
17.Pesta adalah-
tempat muda mudi kot
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah-
banyak juga..tak ingat
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah-
20an, nak menggatal pun parent tak bising sgt dah...best je
20.Hari ini-
gaduh2 gak sikit dengan orang yang penuh kasih sayang..dia kata marah tanda sayang :( ok...kalau sayang betul takpe...
21.Malam ini saya akan-
bagitahu dgn dia kalau dah rasa nak ngantuk dan nak tidur
22.Esok pula saya akan-
tungkus lumus contact buyer (hal kerja ni, bagus tak spider?)
23.Semalam saya telah-
makan nasi himpit dengan rendang ayam yang mak buat (macam dalam raya gamaknya..sedap..TQ mak)
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini-
nasib baik tak ada jerawat baru muncul
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan-
Shopping centre ler...
26.Makanan Barat atau Jepun-
mana-mana pun boleh..tp kalau dating, sure tak amik jepun dishes
27.Bilik yang terang atau gelap-
terang kalau sorang-sorang, kalau dah kawin, nak gelap (boleh camni?hihi)
28.Makanan segera adalah-
yang tak berapa sihat untuk diamalkan
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-
"takpe takpe, buat slow slow." kata kepada farah sebelum menjawab soalan ini
30.Hari ni rasa seronok-
kalau kerja tak banyak masuk (hari-hari seronok kalau kurang kerja..hihi)

Tiada ulasan:

Blog Widget by LinkWithin